VRIJWILLIGER

Help ons doel

Altijd al wat voor een ander willen doen? En dat in een ander land?
Dan maak nu je dromen waar en kom Vrijwilliger zijn op een van onze projecten!
Wij kunnen alle hulp gebruiken of het nou voor een dag is, een week of langer alles kan en mag!
De kids, de leraren, de doctoren en de ouders waarderen het enorm. Dus twijfel geen moment meer!

Kom een dagje mee werken of kijken op het project!
Ben je in Gambia op vakantie en wil je het project bezoeken...graag...leuk..super! Je bent altijd welkom!

Heb je ervaring in lesgeven of medische affiniteit, draai dan een gehele dag mee op een Gambiaanse school of in een kliniek.

Mail ons!

Word vrijwilliger
Voor onze scholen en het geboortehuis/consultatiebureau zijn wij op zoek naar gemotiveerde mensen die zich voor korte of langere tijd belangeloos willen in zetten voor de Gambiaanse bevolking.
Heb je kennis van het onderwijs dan kun je lesgeven of eigenlijk nog belangrijker de leerkrachten helpen in nieuwe lesmethodes creëren voor de ontwikkeling van het kind, waardoor we samen de kwaliteit kunnen verbeteren van het onderwijs.
Heb je kennis van verpleging, dan ben je op je plek in het kraamhuis en/of consultatiebureau/EHBO kliniek. De baby's en de zwangere vrouwen hebben jouw hulp echt hard nodig!

Voor beide moet je de knop om kunnen zeten, aanpakken en creatief kunnen denken....het is Afrika en het "wel eventjes" iets anders dan in Nederland.
Wil jij je inzetten voor een van onze projecten en ons helpen in onze droom en de ervaring van je leven opdoen?

UPDATE 2024: Helaas zit ons lange termijn vrijwilligers project vol t/m eind 2025

Dat kan neem dan contact met ons op
stichtinggambiakids@gmail.com